Update Coronamaatregelen

1 oktober 2020 9:30

Het kabinet heeft onlangs nieuwe maatregelen aangekondigd om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Middels dit bericht informeren we jullie over de maatregelen die voor VV Elsendorp van belang zijn.

Naast de bestaande regels zijn deze regels voor de komende drie weken toegevoegd:

• Publiek is niet meer toegestaan bij wedstrijden én bij trainingen. Dit betekent ook dat sporters na hun eigen wedstrijd of training niet mogen blijven kijken naar een andere wedstrijd of training. Zij moeten zo snel mogelijk het sportpark verlaten.
  • De kantine gaat tijdelijk dicht.

Speciaal voor de jeugd tot en met JO17 (dus niet voor JO19 !) geldt het volgende:

Bij uitwedstrijden van die jeugdleden vallen de benodigde chauffeurs (ouders) onder teambegeleiding. Zij vallen dus niet onder de regel voor toeschouwers en mogen blijven kijken naar de wedstrijd.

• Let op 1: Hierbij zijn we afhankelijk van de vereniging die we bezoeken; zij moeten wel bereid zijn de chauffeurs op hun sportpark toe te laten.
  • Let op 2: Ouders die hun kind naar de eigen sportaccommodatie brengen, vallen niet onder teambegeleiding. Zij worden dus als toeschouwer gezien en mogen dus niet blijven kijken. Dit geldt ook voor ouders die hun kind vanuit Elsendorp naar De Rips (en andersom) brengen.

Al met al jammer dat we geen wedstrijden mogen bekijken en niet gezellig in of rond de kantine wat kunnen drinken. Gelukkig kan er nog wel gevoetbald en getraind worden.