Nieuwjaarsboodschap

30 december 2021 18:45

Beste leden van VV Elsendorp

Net als vorig jaar zitten we nu weer in een lockdown. Dat hadden we niet verwacht en om die reden is dat een grote tegenvaller. Juist in deze donkere dagen rond de jaarwisseling.

De voetballende leden kunnen al een tijdje niet meer trainen en voetballen. De vrijwilligers hebben minder of soms zelfs niets te doen bij VV Elsendorp. Daardoor missen we het contact met elkaar. Hopelijk kun je jezelf nog wel fit houden door andere activiteiten te blijven doen.

Al met al is dit geen leuke afsluiting van 2021. Toch is er licht aan de horizon. Niet alleen doordat de dagen langer worden, maar ook omdat de boostercampagne op volle sterkte draait. Met dank aan de mensen in de zorg en andere betrokkenen. Hopelijk kunnen we in de tweede helft van januari weer gaan trainen en aansluitend gaan voetballen zodat dat deel van ons leven weer door kan gaan.

Rest nog te zeggen dat wij van het bestuur van VV Elsendorp je bedanken voor je inzet van dit jaar, zowel op het veld als naast het veld. De beste wensen voor 2022 !!

René van der Heijden
Voorzitter VV Elsendorp

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!