Elsendorp – SVS 7-1

29 april 2019 20:15

Elsendorp verdient drie penalty's en boekt grote overwinning.

Elsendorp heeft mede dankzij drie strafschoppen met grote cijfers de thuiswedstrijd van SVS gewonnen, het werd 7-1 voor de ploeg van Marcel Verberkt. Na een kwartier werd een fout in de verdediging bij Elsendorp afgestraft en kwamen de bezoekers op voorsprong. Via treffers van Leandro Ribeiro en Lars van der Cruijssen ging Elsendorp toch met een voorsprong aan de thee.

In de tweede helft kreeg de thuisploeg in een tijdsbestek van vijf minuten twee strafschoppen. De eerste werd benut door Leandro Ribeiro en ook Lars van der Cruijssen faalde niet waardoor de 4-1 op het scorebord verscheen. Op aangeven van zijn broer Leandro scoorde Bruno Ribeiro de vijfde treffer van de middag. Tien minuten voor het laatste fluitsignaal kreeg Elsendorp wederom een strafschop welke werd benut door Leandro Ribeiro. Het slotakkoord was voor Luuk Sommers die de eindstand bepaalde op 7-1.